X JUBILEUSZOWY
2009-12-21PRZEGLĄD KOLĘD I PASTORAŁEK
- JASTARNIA 2010 -
CELE PRZEGLĄDU
- propagowanie i kultywowanie świątecznych tradycji,
- budzenie wrażliwości na piękno słowa i melodii zawartych w świątecznych pieśniach,
- konfrontacja i ocena dorobku muzycznego uczniów,
- upowszechnianie amatorskiej twórczości scenicznej.
ZASADY UCZESTNICTWA
W przeglądzie mogą wziąć udział soliści, zespoły muzyczne, chóry itp.), którzy do 8 stycznia 2010 r. zgłoszą swoje uczestnictwo w sekretariacie Gimnazjum w Jastarni.
Zgłoszenia po terminie nie będą brane pod uwagę.
Szkoły, domy kultury, itp. mogą być reprezentowane maksymalnie przez dwóch przedstawicieli ( po jednym w każdej kategorii).
Uczestnicy zaprezentować muszą dwa utwory:
1) tradycyjną kolędę lub pastorałkę (maksymalnie2 zwrotki);
2) pastorałkę współczesną (mile widziana w języku kaszubskim-maksymalnie 2 zwrotki);
Oceniane będzie wykonanie wokalne lub wokalno-instrumentalne.
Zmiana repertuaru po terminie zgłoszeń jest równoznaczna z dyskwalifikacją uczestnika.
Organizatorzy zapewniają nagłośnienie.
ORGANIZATORZY
GIMNAZJUM im. Jana Pawła II w JASTARNI- tel. 67-52-122 fax 67-52-124
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY, SPORTU i REKREACJI w JASTARNI.
Termin przeglądu- 22 i 24 stycznia 2010 r.
Karta zgłoszeń dostępna w sekretariacie Gimnazjum w Jastarni
KARTA ZGŁOSZEŃ
Karta zgłoszeń dostępna w sekretariacie Gimnazjum w Jastarni lub napisana samodzielnie powinna zawierać :
- imię i nazwisko uczestnika; nazwa chóru lub zespołu;
- liczba uczestników ( dotyczy chórów i zespołów muzycznych)
- imię i nazwisko instruktora (osoby przygotowującej uczestnika);
- wiek uczestnika/ kategoria wiekowa;
- tytuły utworów;
- potrzebny sprzęt-magnetofon, odtwarzacz CD, ilość mikrofonów;
- adres i nr telefonu uczestnika (w celu powiadomienia o miejscu i czasie przeglądu);
OCENA
Uczestnicy będą oceniani w następujących kategoriach:
(1) przedszkola i uczniowie szkół podstawowych klas 0 - III
- soliści
- chóry, zespoły muzyczne
(2) uczniowie szkół podstawowych klas IV - VI
- soliści
- chóry, zespoły muzyczne
(3) uczniowie gimnazjum
- soliści
- chóry, zespoły muzyczne
(4) reprezentanci Domów Kultury lub MOK-u
- soliści
- zespoły muzyczne
(5) dorośli
a jury będzie oceniać:
- czystość wykonania utworu;
- technikę wykonania utworu;
- dobór repertuaru;
- wrażenie sceniczne
*Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji regulaminu.
KARTA ZGŁOSZEŃ
1...................................................................................
Imię i Nazwisko uczestnika/ nazwa zespołu lub chóru
2. .................................................................................
Liczba uczestników (dotyczy chórów i zespołów)
3. .................................................................................
Imię i Nazwisko instruktora ( osoby przygotowującej uczestnika)
4. .................................................................................
wiek ( kategoria wiekowa)
5. Tytuły utworów:
a) ...............................................................................
b) ................................................................................
6. Potrzebny sprzęt: ..................................................
7. Adres lub nr telefonu uczestnika: .....................................................................................